We zijn op zoek naar foto's sv Grol 1918 - 2018

04-02-2014

Aan iedereen die de sportvereniging Grol een warm hart toedraagt!

Het is nog ruim vier jaar te gaan, maar op 18 september 2018 bestaat de sportvereniging Grol 100 jaar! Een uniek jubileum, waaraan vanzelfsprekend de nodige aandacht zal worden geschonken.

Zoals reeds eerder op deze website en in het clubblad opgenomen, heb ik inmiddels een start gemaakt met het schrijven dan wel samenstellen van een jubileumboek, dat ter gelegenheid van dit eeuwfeest wordt uitgegeven.

Een document, dat uiteraard geïllustreerd wordt met talrijke kleurrijke foto's, maar ook oude zwart-wit foto's, afbeeldingen enzovoorts.

En om vooral aan dit laatste aspect veel aandacht en zorg te kunnen besteden, wordt er andermaal een beroep gedaan op iedereen die dit leest, om foto’s, afbeeldingen e.d. aan te reiken, op te sturen of indien mogelijk te mailen.

Om dit alles in goede banen te leiden, is er binnen ‘onze’ sportvereniging Grol onder leiding van bestuurslid Marco Frank een werkgroepje in het leven geroepen, die alle voorhanden zijnde foto’s wil verzamelen en vastleggen in een digitaal fotoarchief.

De foto’s (gaarne zoveel mogelijk kiekjes uit de oude doos!) worden indien gewenst weer geretourneerd c.q. teruggestuurd. Dit nadat ze gescand en opgeslagen zijn.

Bij voorbaat dank voor de medewerking!

Theo Huijskes.

Jan Steenstraat 25