Trots op de nieuwe pupillenscheidsrechters

13-02-2014

Afgelopen weekend hebben opnieuw 7 jeugdleden van onze vereniging hun certificaat KNVB Pupillenscheidsrechter behaald. In samenwerking met FC Winterswijk hebben ze de cursus Pupillenscheidsrechter afgerond op het schitterende sportcomplex Jaspers. Een prima initiatief tussen beide verenigingen. Hierdoor is ons keurkorps van scheidsrechters binnen sv Grol opnieuw uitgebreid, waardoor we onze pupillenwedstrijden onder leiding van gediplomeerde referees kunnen laten leiden.

Peter Koopman van de KNVB heeft deze cursus gegeven, met zowel een theoriegedeelte, als ook een praktijkdeel waarbij werd gefloten door de cursisten. Supertrots zijn wij op de nieuwe scheidsrechters!! En nu het officiële papiertje binnen is, kunnen ze echt aan de slag als pupillenscheidsrechter.

De volgende leden van onze club hebben het certificaat behaald:
Titus Hoffman, Pepijn Analbers, Nick Hoffman, Stijn Huijskes, Pieter Klein Gunnewiek, Mik Wijnen en Mick op den Akker.
Jongens, gefeliciteerd en succes met het fluiten van de wedstrijden!