sv Grol ondertekent convenant met FC Twente

19-02-2014

Op dinsdag 19 februari 2014 heeft de sv Grol het convenant ondertekend met FC Twente.

In aanwezigheid van John van Miert van FC Twente (Hoofd Opleiding Organisatorische Zaken), Bert Roeterdink (Hoofd Opleiding en Vorming sv Grol), Frank ter Bogt (Voetbaltechnische Zaken Hoofdbestuur) en Tonnie Zieverink (Secretaris Hoofdbestuur) werd een handtekening geplaatst voor de samenwerking tussen FC Twente en sv Grol.

Ondertekening contract. Met v.l.n.r. Bert Roeterdink, Tonnie Zieverink en John van Miert.
Niet op de foto: Frank ter Bogt.

Voor verenigingen die het convenant ondertekenen worden door de Voetbalacademie FC Twente diverse activiteiten ontplooid. Dit mede om het amateurvoetbal impulsen te geven om haar jeugd op een nog betere wijze te begeleiden. Het is van belang dat de spelers zo goed mogelijk worden begeleid en opgeleid bij de amateurclub. De Voetbalacademie FC Twente geeft de meest getalenteerde spelers de kans om hun talent verder op het voor hen hoogst mogelijke niveau te ontwikkelen. Om deze talenten deze kans te kunnen bieden, is het noodzakelijk dat er samenwerking is tussen sv Grol en FC Twente.

Maar niet alleen de getalenteerde spelers zullen baat hebben bij de samenwerking. Ook de wat mindere voetbalgoden én het technisch kader zal profijt ondervinden van de expertise van de Voetbalacademie FC Twente.

Sv Grol is enorm verheugd met deze samenwerking. Op allerlei gebieden zal FC Twente ons kunnen ondersteunen om onze jeugdopleiding verder te professionaliseren. En daar zullen wij dan ook dankbaar gebruik van maken.

Ook de Voetbalacademie FC Twente is blij met deze ondertekening. John van Miert : “Wij zijn zeer enthousiast over de samenwerking met sv Grol. De vereniging staat bekend als een goed georganiseerde vereniging, die het opleiden van jeugdspelers hoog in het vaandel heeft staan. Ook de uitstraling van sv Grol is niet alleen in deze regio bekend, maar zeker ook daar buiten. Met deze samenwerking is dan ook zeker een win-win situatie ontstaan.”

Hoofdbestuur en Commissie Opleiding en Vorming