Grollid Jeroen Groot Zevert overleden

07-03-2014

Op woensdagavond 5 maart is Grollid Jeroen Groot Zevert in het ziekenhuis in Winterswijk overleden aan de gevolgen van kanker.

Jeroen maakte dit seizoen deel uit van Grol 7 en hij was lid van de terreincommissie. Al sinds zijn 9e voetbalt Jeroen bij de s.v. Grol, meestal in de selectie-elftallen. Hij kon niet alleen goed keepen, maar ook heel makkelijk scoren, mede door zijn lengte en techniek. Hij heeft daarom de meeste seizoenen als spits doorgebracht. In de senioren heeft Jeroen in diverse teams gespeeld, waaronder in Grol 3 en 4. De laatste drie seizoenen speelde hij in Grol 6, dat nu Grol 7 geworden is. Tevens maakte hij jarenlang deel uit van het zaalvoetbalteam Grol 1, waarin hij samen met zijn vrienden voetbalde. Menig keeper van de tegenstander werd door zijn wel bekende schijnbeweging in de luren gelegd.

Naast het zelf spelen, is hij ook een aantal seizoenen grensrechter bij Grol A1 geweest en was hij drie seizoenen trainer/coach van Grol 3, het team waar hij in 2010 de bekercompetitie mee wist te winnen. Ook is Jeroen al meer dan 20 jaar lid van de terreincommissie en zorgde hij er dus mede voor dat de Grolteams in het weekend hun wedstrijden konden spelen. Verder hielp hij als vrijwilliger mee bij het Internationale Marveldtoernooi, is hij meerdere keren als leider mee geweest op het E-en-F kamp, en was hij een aantal seizoen actief als verenigingsscheidsrechter. Dit alles deed hij altijd met heel veel plezier.

Jeroen is 45 jaar geworden. We zullen als s.v. Grol zijn bijdragen, maar ook zijn enthousiasme en zijn gevoel voor humor missen. We wensen Cindy, Jade en Floor en alle betrokkenen veel sterkte en kracht in deze moeilijke periode.