Weevers en Clubblad verlengen samenwerking

30-03-2014

De s.v. Grol brengt al 33 jaar een clubblad uit. Vier keer per jaar verschijnt er een mooie uitgave met interessante achtergrondverhalen, interviews, artikelen en foto's. Een door Grolleden zeer gewaardeerd medium en in deze tijd van digitale communicatie nog steeds een welkome vorm van informatievoorziening.

De clubbladredactie bestaat in 2014 uit Henri Walterbos, Marca Adema, Siem Huijskes, Dirk Naaijkens, Tim Ebbers, Rik Gockel, Lennard Walterbos, Ronald Buesink, Mark Wessels, Gerry van Dongeren, Ronald Hulzink en John Ligtenberg. Een enthousiaste dynamische en kundige groep die elke keer weer een interessante uitgave weet samen te stellen.

De omslag van de eerste editie van 2014 komt van de persen.

De eerste uitgave in 2014 verschijnt komende week en valt bij ieder Grollid en sponsor van de s.v. Grol op de mat. Mocht dit niet het geval zijn, dan svp een emailbericht naar info@svgrol.nl.

Op vrijdag 28 maart was er een feestelijke gebeurtenis waarbij een nieuw 5-jarig contract met Weevers Grafimedia in Vorden werd ondertekend. Weevers Grafimedia heeft in de afgelopen 6 jaar ook het clubblad gedrukt en deze samenwerking is dus met 5 jaar verlengd t/m 2018. De samenwerking bevalt goed en met vernieuwde afspraken zorgen de clubbladredactie en Weevers Grafimedia er voor dat het clubblad er nog actueler en mooier uit ziet. De opmaak en lay-out lag en blijft liggen bij John Ligtenberg Vormgeving, die dit altijd op een voortreffelijke wijze doet.

Verkoopleider Jan Oonk ondertekent het 5-jarig contract in aanwezigheid van directeur Gerhard Weevers, eindredacteur Marca Adema en bestuurslid Marco Frank.

Een 5-tal leden van de clubbladredactie werd op 28 maart rondgeleid in de drukkerij in Vorden door directeur Gerhard Weevers en verkoopleider Jan Oonk. Hierbij werd duidelijk dat Weevers Grafimedia een bedrijf is met zeer veel druk en print mogelijkheden, en die met de tijd mee gaat met diverse digitale ontwikkelingen. Na afloop werd het contract, dat loopt tot en met het jubileumjaar 2018, ondertekend door Jan Oonk, eindredacteur Marca Adema en bestuurslid communicatie Marco Frank in aanwezigheid van Gerhard Weevers, Rik Gockel, Mark Wessels en Henri Walterbos.

Jan Oonk, Marca Adema, Rik Gockel, Henri Walterbos, Mark Wessels en Marco Frank toosten op het nieuwe contract en het verschijnen van de eerste clubbladeditie in 2014.