Trainer Henri Oonk blikt vooruit op kampioenswedstrijd Grol 9

23-04-2014

Voorafgaand aan de kampioenswedstrijd van s.v. Grol 9 geeft trainer Henri Oonk op de website een voorbeschouwing.

Beste Voetballiefhebbers,

Zondag 27 april 2014 kan een historische dag worden voor mijn Grol 9. Met nog drie wedstrijden te gaan en acht punten voorsprong kan aanstaande zondag de titel binnen gehaald worden.

Dit alles op ons mooie Sportpark “Den Elshof”. De aanvang van deze wedstrijd is 09:30 uur.

Allereerst wil ik Klein Dochteren 3 van harte welkom heten op ons Sportpark evenals de scheidsrechter van vanochtend dhr. Garstenveld uit Groenlo, een arbiter die deze wedstrijd zeker in goede banen zal leiden.

Ik wil daarom vragen aan de supporters om net als de rest
van het seizoen jullie blauw-witte hart te laten spreken.

Alles moet uit de kast gehaald worden, vlaggen, sjaals, fakkels, trommels en spandoeken om Grol 9 aan het kampioenschap te helpen. Mijn mannen zullen in ieder geval nog één keer alles moeten geven om deze wedstrijd tot een goed einde te brengen.

Ik wil iedereen daarom alvast uitnodigen op onze receptie vanaf 13:00 uur in het sportcafé. Maar eerst tot zondagochtend om 09:30 uur op het hoofdveld.

Henri Oonk