Nieuwe kledinglijn s.v. Grol

20-05-2014

Per 1 juli 2014 is de s.v. Grol toe aan een nieuwe, mooie en moderne kledinglijn. Een projectgroep, bestaande uit Noëlle Neeleman (hoofd sponsorcommissie), Hans van Halm (penningmeester), Rita Arink (hoofd beheergroep kleding) en Tonnie Zieverink (secretaris ), heeft de afgelopen maanden de nodige voorbereidingen getroffen en inmiddels heeft het bestuur van de s.v. Grol besloten om per 1 juli a.s. met het merk Adidas in zee te gaan. Er is gekozen voor een prachtig nieuw Groltenue, dat de komende vijf jaar geleverd zal gaan worden door Sport 2000 Leugemors uit Winterswijk. Met hen zal per 1 juli a.s. een vijfjarige overeenkomst aangegaan worden.

Hans Rouwmaat Schoenen en Sport blijft het fysieke verkooppunt in Groenlo voor de uniforme wedstrijdkleding en overige materialen van de s.v. Grol. Hij is al zo’n 30 jaar lang sponsor van de s.v. Grol. Een belangrijk speerpunt van het bestuur van de s.v. Grol in de onderhandelingen over de nieuwe, uniforme kledinglijn was dat men de leden van de s.v. Grol absoluut de gelegenheid wil blijven bieden om in Groenlo kleding van de s.v. Grol te kunnen kopen.
Zoals gememoreerd heeft het bestuur van de s.v. Grol gekozen voor het merk Adidas. Hans Rouwmaat Schoenen is helaas geen dealer van dit merk. Het bestuur is dan ook zeer verheugd over het feit dat men heeft kunnen bewerkstelligen dat Hans Rouwmaat de nieuwe Grolkleding kan blijven verkopen in zijn winkel aan de Ruurloseweg. Leden van de s.v. Grol hoeven voor  de blauw-witte Grolproducten gelukkig geen afstand af te leggen. Er blijft zoals gezegd de mogelijkheid om dicht bij huis deze inkopen te doen. Wij vertrouwen op een goede samenwerking tussen Hans Rouwmaat Schoenen en Sport, Sport 2000 Leugemors en de s.v. Grol.

Een wens van de projectgroep was om de nieuwe wedstrijdkleding van de s.v. Grol bij het komende Marveldtoernooi te presenteren. De projectgroep heeft daar in samenwerking met Sport 2000 Leugemors flink haar best voor gedaan de afgelopen maanden en uiteindelijk kunnen realiseren dat het team van de s.v. Grol in nieuwe wedstrijdkleding wordt gestoken voor het komende Marveld-toernooi en dat alle vrijwilligers van het Marveldtoernooi in een nieuwe Adidas polo tijdens het evenement goed herkenbaar zijn. Het bestuur van de s.v. Grol bedankt de projectgroep voor alle tijd en energie die men de afgelopen periode in dit project heeft gestoken en Sport 2000 Leugemors voor de sponsoring van de vrijwilligerspolo’s. Maandagavond 19 mei jl. werden ruim 150 polo’s aan het bestuur van het Internationaal Marveldtoernooi overhandigd. Alle vrijwilligers lopen er tijdens het komende 25e Internationale Marveldtoernooi dan ook picobello bij.

Verder is het bestuur van de s.v. Grol heel erg blij met het gegeven dat Koppelman Reclame ook de komende vijf jaar de kledingsponsor is van Grol C1 evenals van het team van de s.v. Grol dat jaarlijks deelneemt aan het Internationaal Marveldtoernooi. Koppelman Reclame is al sinds 2005 de kledingsponsor van dit team. Andre Koppelman is daar zeer content over en wil die kledingsponsoring dan ook met alle plezier voor de komende vijf jaar continueren. Dat waarderen we zeer en daar willen wij als bestuur Koppelman Reclame hartelijk voor bedanken.

Alle leden van de s.v. Grol zullen na het Internationale Marveldtoernooi nader geïnformeerd worden over alle ins en outs van deze nieuwe Adidas kledinglijn bij de s.v. Grol.

Het team van s.v. Grol dat komend weekend deelneemt aan het Internationaal Marveldtoernooi heeft de primeur van de nieuwe Adidas kledinglijn s.v. Grol. Het bestuur van het Internationaal Marveldtoernooi wenst het Grolteam heel veel succes!