Concept teamindeling jeugd sv Grol seizoen 2014 2015

21-05-2014

Vanuit de commissie opleiding en vorming (COV), het jeugdbestuur (JB) en alle jeugdtrainers/leiders is de afgelopen tijd hard en zo zorgvuldig mogelijk gewerkt om de teamindelingen voor het seizoen 2014-2015 rond te maken.

Klik hier voor de teamindeling van de S.V. Grol jeugd voor het seizoen 2014-2015

Begeleiding en trainingsschema seizoen 2014-2015

Het streven is om op 6 juni 2014 alle teams voorzien te hebben van de benodigde vrijwilligers en het concept trainingsschema te presenteren. Vanaf maandag 16 juni 2014 t/m vrijdag 28 juni 2014 wordt er getraind met de nieuwe teams (dus volgens de concept- indeling 2014-2015) volgens het nieuwe trainingsschema.

Afsluiting van het huidige seizoen
Op zaterdag 14 juni 2014 is de afsluiting van het seizoen 2013-2014. Tot aan dit moment wordt er door de huidige teams (m.u.v. de feestdagen) doorgetraind. Eventuele afwijkingen hierop hoor je van je eigen trainer.

Vragen over de concept- indeling 2014-2015
Mocht er ondanks onze inspanningen toch iets zijn misgegaan, dan vernemen wij dat graag. In de periode van 21 mei 2014 t/m 23 mei 2014 kunnen ouders en spelers n.a.v. de concept-spelersindeling een gesprek aanvragen door een verzoek tot een gesprek te mailen naar jeugdbestuur@svgrol.nl.

Op 26 en 27 mei 2014 vinden de gesprekken plaats met de spelers/ouders die n.a.v. de concept-spelersindeling een gesprek hebben aangevraagd. Wij maken een schema en laten u weten hoe laat wij u verwachten (zodat u niet te lang op uw beurt hoeft te wachten).

Algemeen
In de A, B, C en D klasse spelen meerdere teams de komende weken selectiewedstrijden en –trainingen. Tevens zijn er nieuwe aan- en afmeldingen, die nog verwerkt moeten worden. Met name de aanmeldingen van meisjes blijven binnenstromen, wat natuurlijk een fantastische ontwikkeling voor onze voetbalclub is.
Dit brengt wel met zich mee dat er binnen de nu gepubliceerde indeling een aantal teams nog teveel of te weinig spelers hebben en er nog verschuivingen zullen plaatsvinden. Uiterlijk 26 juni zijn deze teams definitief.

A klasse
De A1 start met 21 spelers. Hiervan zullen nog 7 spelers afvloeien naar de A2.

B-klasse
Vanuit de B1/2 selectie kunnen er nog enkele spelers afvloeien naar de B3.

C-klasse
De C1/2 selectie start met 36 spelers. Hiervan zullen nog 8 spelers waaronder 2 keepers afvloeien naar de C3.
In de C-klasse zijn er aanmerkelijk meer keepers dan teams. Met de betreffende keepers en teams wordt nog afgestemd hoe we hier zo goed mogelijk mee om kunnen gaan.

D-klasse
Vanuit de D1/2 selectie kunnen er nog enkele spelers afvloeien naar de D3 en vanuit de D3/4 selectie naar de D5.
In de D-klasse zijn er aanmerkelijk meer keepers dan teams. Met de betreffende keepers en teams wordt nog afgestemd hoe we hier zo goed mogelijk mee om kunnen gaan.

We nemen alleen aanvragen voor een gesprek in behandeling die per mail worden ingediend. Graag uw begrip hiervoor.

Overige activiteiten in kader van de opstart van het nieuwe seizoen
Voor overige activiteiten in het kader van de opstart van het nieuwe seizoen verwijzen wij u naar het bericht dat op 11 mei 2014 op de website is geplaatst.

Iedereen bedankt voor de geweldige inzet!!!
COV, JB en alle jeugdopleiders van de S.V. Grol