Grol F2 late kampioen

16-01-2006

Beter laat dan nooit, vinden leiders en ouders van de voetballertjes van Grol F2. Nadat duidelijk was geworden dat de allesbeslissende wedstrijd tegen naaste concurrent Halle F1 niet meer gespeeld zou gaan worden, na meerdere afgelastingen, werd Grol F2 alsnog tot kampioen uitgeroepen in haar klasse. Dat moest natuurlijk gevierd worden. Het werd dan wel niet dat uitbundige feestje met vreugdetaferelen en bloemen na een gewonnen wedstrijd op het veld, het plezier was er niet minder om afgelopen zaterdag. Na een voetbaltoernooitje in de sporthal voor alle F-teams van sv Grol, in het kader van het winterprogramma, was het de voorzitter van het jeugdbestuur Marco Frank die de felicitaties over kwam brengen en de beide doelmannen Maikel Sonderen en Mitch Brockötter de kampioensbeker uitreikte en trakteerde op een glaasje fris en een bakje patat. De andere spelers zaten inmiddels al aan hun welverdiende glaasje fris; Laura Nijland, Hidde Bosch, Ole Walterbos, Lars de Vries, Kjell Berendsen, Tim Wieggers, Roel Bruins. Zij waren ondertussen aan het bijkomen van een lange polonaise door het clubgebouw op de tonen van ,Groenlose jongens’ en ,Wij zijn Grolsupporters’. Klappende ouders en andere Grolvoetballers sloegen het tafereel met een glimlach gade. Namens de ouders werden de kampioenen en hun leiders Diana Nijland, Marion Walterbos en Ronald Brockötter een attentie uitgereikt.