Gezellig onderonsje tussen sv. Grol en VIOS Beltrum

31-01-2005

Afgelopen donderdagavond vond er na de training van de eerste selectie van de sv Grol een gezellig onderonsje plaats tussen een delegatie van de Groenlose voetbalvereniging en een delegatie van de voetbalvereniging Vios uit Beltrum.

Aanleiding voor dit samenzijn was de overhandiging van een gezamenlijke teamfoto, die aan het begin van dit voetbalseizoen tijdens de voorbereidingsperiode was gemaakt bij de afscheidswedstrijd van Eric Baten voor de vereniging uit Beltrum.

De wedstrijd, die toentertijd tevens in het teken stond van de officiële opening van de nieuwe Vios-tribune, werd door Vios B. gewonnen met 2-1, mede dankzij een schitterend eigen doelpunt van Grolspeler Sander Wiggers.

Om de ingelijste foto te overhandigen had Vios B. niet alleen haar voorzitter Tonnie Scharenborg naar Groenlo gestuurd, ook trainer Gerard te Winkel, elftalbegeleider Frans Nijbroek en een spelersdelegatie onder aanvoering van de in Groenlo populaire Joris Groot Zevert waren naar het sportpark ‘Den Elshof’ getogen om niet alleen de foto aan te bieden, maar ook om er enkele uurtjes gezellig te vertoeven. En Grol zou Grol niet zijn wanneer men niet op een en ander was voorbereid. Als een goed gastheer betaamt, werd het gezelschap eerst in de bestuurskamer en later in het sportcafé ontvangen om vooral gezellig bij te praten en gezellig een biertje te drinken. Grolvoorzitter Theo Huijskes nam de foto in ontvangst en samen met andere bestuursleden, trainer Gerard Bos, elftalbegeleider Hennie Schovers en andere vertegenwoordigers van Grol 1 werd er aan het gezellig samenzijn deelgenomen.