Keepersmiddag zeer succesvol

20-04-2006

GROENLO - Een vijftigtal keepers deed woensdag 19 april mee aan de keepersmiddag die gehouden werd op sportpark Den Elshof. Het keepers samenwerkingsverband tussen de sportclubs AZSV (Aalten), WVC (Winterswijk) , Longa (Lichtenvoorde) en Grol resulteert elk jaar in een keepersmiddag voor jeugd.

Deze middag geeft aankomende keepers de kans om de technieken van andere clubs te leren, maar ook de keeperstrainers kunnen kijken hoe collega’s bepaalde baloefeningen geven. “De keeperstrainers kunnen op deze manier een kijkje nemen in keuken van een andere sportclub”, zegt Peter Stroek, keepertrainer van de Grol. Hij organiseerde deze middag, die vorig jaar bij Longa’30 werd gehouden. Stroek kon deze middag helaas niet actief deelnemen aan de training. “Een paar weken geleden ben ik geopereerd en loop nu met krukken. Mijn taak wordt overgenomen door Cristiaan Reinders.”

In de pauze werd er ranja gedronken en na de training kreeg elke deelnemer een zakje chips. Aan het eind van de middag werd door alle deelnemers penalty geschoten. Degene die miste was af en er werd net zolang doorgegaan tot er een winnaar was. Deze kreeg een waardebon van €10,- te besteden bij Hans Rouwmaat.

Meer foto's