Grol F9 kampioen

22-05-2006

Grol F9 kampioen

Afgelopen zaterdag 20 mei was het dan zover. Grol F9 kon kampioen worden in de thuis wedstrijd tegen KSV F3. Helaas moest deze wedstrijd op het Grolse boys veld gespeeld worden i.v.m. het Marveld toernooi, maar ook bij de Grolseboys was alles goed geregeld.

De spelers van grol F9 waren vooraf wel een beetje zenuwachtig. De één had niet goed kunnen slapen en de andere had pijn in de buik, maar éénmaal op het veld was daar niets meer van te merken. Na een goede warming-up geleid door Roderick en Philip kon de wedstrijd eindelijk beginnen, want het begon nu toch wel erg hard te regenen. Eénmaal begonnen gingen de spelers als een wervelstorm over het veld en kon zelf de zwaarste hagelbui deze kampioenen niet meer tegenhouden. Onze aanvallers Martiz, Jan en Roar scoorden aan de lopende band, maar ook de middenvelders en verdedigers Tobias, Timo, Remon, Ritse en Myron deelden in de score.

De doelpunten waren bijzonder mooi, maar het samenspel was nog veel beter. Met name Timo wist z'n medespelers gemakkelijk te vinden. Het ging de kampioenen in deze wedstrijd zo gemakkelijk af dat er op aanraden van trainer Max nu maar gescoord moest worden met het zwakke been. “Welk zwak been?” dachten de kampioenen en het werd uiteindelijk 15-0.

Na de wedstrijd konden de kampioenen de felicitaties in ontvangst nemen van KSV, ouders en supporters. Ook was er een afvaardiging van het jeugdbestuur; die een beker uitreikte en een kampioensfoto maakte. Na een lekkere warme douche hadden ook de ouders nog een verrassing: een mooie roos en een zak snoep en voor de leiders en trainer een mandje gerstenat. Daarna met z'n allen naar ons eigen clubhuis. Hier was het erg druk in verband met het Marveld toernooi. Toch werd er een plek vrijgemaakt voor onze kampioenen, die behoorlijk onder de indruk waren van alle aandacht en felicitaties. Ook hier werden de kampioenen weer verwend met snoep, patat en drinken. Al met al een geslaagde dag voor de KAMPIOENEN van F9.