Aanmelden nieuwe leden

10-07-2006

Aanmelden als jeugdlid van de S.V. GROL kan alleen bij de jeugdsecretaris:

Frans Heming

Stoelenmatter 14

7141 PT Groenlo

T: 464897

M: f.heming@chello.nl.

Jongens en meisjes zijn vanaf 5 jaar welkom bij onze vereniging. De allerjongsten kunnen een kijkje komen nemen op de zaterdagmorgen bij de training van de pups ofwel de “zaterdagmorgenselectie”. Eventueel kan geheel vrijblijvend aan deze training worden deelgenomen. Hiertoe dient vooraf contact te worden opgenomen met de jeugdsecretaris (zie boven). De training begint om 10.00 uur en vindt plaats op het hoofdveld van ons sportcomplex.

Nieuwe leden bij de pupillen hebben de eerste maand géén contributieverplichting. Na een maand zal definitieve inschrijving plaatsvinden. De secretaris van het jeugdbestuur neemt dan contact met u op.

Aanmelden als senior-lid van de S.V. Grol kan alleen bij de secretaris van het bestuur senioren:

Rudi Porskamp

Koperslager 61

7141 PL Groenlo

T: 464933

M: rtjmporskamp@hetnet.nl

Als lid van de S.V. GROL kan hij/zij uiteraard meedoen aan de trainingen en alle activiteiten van de vereniging, heeft hij/zij gratis toegang tot de wedstrijden van het eerste elftal en ontvangt hij/zij automatisch het clubblad van de S.V. GROL.