Sportvelden sv Grol dicht

29-07-2006

GROENLO - Door de aanhoudende droogte en de slechte toestand van de velden op Sportpark Den Elshof heeft het bestuur van de sv Grol, op advies van de Dienst Algemeen Beheer, besloten dat de wedstrijdvelden en het trainingsveld niet betreden mogen worden. De situatie van de velden zal per week worden herzien.

De trainingen die komende week beginnen mogen dus niet plaats vinden op de wedstrijdvelden, de oefenhoek of het trainingsveld van het sportcomplex.
“Het zal de komende week en misschien nog wel langer schipperen zijn met de trainingen. Misschien is het verstandig om op zoek te gaan naar alternatieven. Wellicht komt hierdoor het oefenprogramma ook in het gedrang”, aldus Marco Frank namens het jeugdbestuur en Dienst Algemeen Beheer sv. Grol.
In principe is het Marveldveld beschikbaar, maar de ruimte zal beperkt zijn omdat de bezoekers van Marveld Recreatie er ook gebruik van maken.