s.v. Grol geeft presentatiegidsen uit

04-09-2006

Sportvereniging ‘Grol’ geeft ook in het nieuwe voetbalseizoen weer enkele presentatiegidsen uit. Deze week valt de algehele presentatiegids van de club bij de leden, sponsoren, relaties, andere verenigingen en instanties op de deurmat.

Ook deze keer is de verwezenlijking van de presentatiegids tot stand gekomen dankzij de sponsoring van Roes Makelaars O.G. Naast diverse fraaie foto’s, verschillende overzichten en veel informatie staan in de nieuwe presentatiegids ook interessante interviews met ondermeer André Scheers, de directeur van Roes Makelaars O.G., en Toine Faber, de commercieel directeur van Univé OverGelder, de hoofdsponsor van de Groenlose voetbalvereniging. Verder komen in de nieuwe gids de drie binnen de vereniging functionerende voorzitters ruimschoots aan het woord, te weten Theo Huijskes, algemeen voorzitter, Rob van Meurs, de nieuwe voorzitter van de afdeling senioren, en Marco Frank, voorzitter van de jeugdafdeling. Naast de teamfoto’s van Grol 1 en Grol 2 zullen in deze presentatiegids ook de foto’s van de selectieteams bij de jeugd in kleur worden afgedrukt, te weten: Grol A1, B1, C1, D1, E1 en F1. De uit 28 pagina’s bestaande presentatiegids is derhalve ook deze keer niet alleen kleurrijk, maar andermaal zeer professioneel en representatief van opzet. Zij die aan het eind van deze week om welke reden dan ook de gids nog niet hebben ontvangen, kunnen contact opnemen met bestuurslid René Wolters, telefoon: 0544-465433.

Naast de algemene presentatiegids wordt in de maand september tevens het nieuwe informatiebulletin van de jeugdafdeling van de Groenlose voetbalvereniging verspreid. Ook dit professioneel opgezet informatiebulletin bevat erg veel informatie voor niet alleen de jeugdleden, maar ook voor de ouders en verzorgers van de spelende jeugdleden.