Kledingsponsor Grol A-1

27-09-2006

Grol A-1 wordt de komende vijf seizoenen gesponsord door Autorijschool Stellinga – Ton Noten. Verkeersschool Stellinga is al jaren een begrip in het Oosten. Bij Stellinga kan men terecht voor alle rijbewijzen en landelijk staat men met name bekend om de succesvolle spoedopleidingen.

Autorijschool Ton Noten, acht jaar geleden verhuist van Ulft naar Groenlo, is drie jaar geleden samengegaan met Verkeersschool Stellinga in Eibergen. Sindsdien leefde men al met het idee om een jeugdteam van de sv Grol te gaan sponsoren. Met ingang van het huidige seizoen is dit dus gerealiseerd.

Op zaterdag 23 september vond in het bijzijn van Ton Noten de officiële presentatie van de nieuwe kleding plaats, voorafgaand aan de wedstrijd tegen SML A-1 uit Arnhem. Grol A-1, dit seizoen uitkomend in de Hoofdklasse, wist de wedstrijd tegen SML met 3 – 2 te winnen.