Woensdagavondcompetitie sv Grol weer van start

29-09-2006

De interne competitie voor de jongste voetballers van de sv Grol is weer van start gegaan. Met een recordaantal van 65 spelers verdeeld over maar liefst 8 teams werd afgelopen woensdag gestart met de eerste speelronde. Er wordt gespeeld in shirts van beroemde Europese topclubs en gedurende 10 weken zal gestreden worden voor een plaats in de finale. De finale wordt gespeeld op woensdag 29 november.

Op de eerste wedstrijddag wisten zowel Ajax als Real Madrid een ruime overwinning te boeken. Ajax versloeg Celtic Glasgow met 6 – 0 en Real Madrid wist met 7 – 2 te winnen van PSV. De overige vier deelnemers speelden gelijk: Leeds United en Liverpool bereikten een doelpuntrijke 4 – 4, terwijl Manchester United en Feijenoord elkaar op 2 – 2 hielden.

Feijenoord begint enthousiast aan de woensdagavond-F-competitie.