Thema-avond RSVJ De Graafschap.

29-11-2006

Beste leden van het hoofdbestuur, het jeugdbestuur, het bestuur senioren en andere belangstellenden,

Hierbij wil ik jullie alvast attenderen op een thema-avond, die BVO De Graafschap organiseert in samenwerking met de Stuurgroep RSVJ van De Graafschap en De Gelderse Sportfederatie (GSF).

De thema-avond vindt plaats op:

maandag 22 januari 2007 om 19.30 uur op het stadion De Vijverberg in Doetinchem.

Tijdens de avond kan er worden deelgenomen aan een drietal workshops, waarbij de volgende thema's worden behandeld:

HAN BERGER, directeur voetbalzaken van De Graafschap, zal een presentatie verzorgen en over het thema TEAMBUILDING.

Zijn doelgroep hierbij is TRAINERS EN COACHES van 1e elftallen en jeugdselecties van amateurclubs, die meer willen weten over groepsdynamische processen en hoe deze te beïnvloeden en te sturen zijn. Han Berger heeft zich in dit onderwerp verdiept en houdt deze presentatie regelmatig voor managers in het bedrijfsleven. Hij put hierbij uit zijn eigen ervaringen, opgedaan tijdens zijn jarenlange trainerscarrière bij profclubs in binnen- en buitenland en zijn samenwerking met human-resources goeroe Angela Van Der Loo en mental coach Bill Gillissen.

WIM PETERS  van De Gelderse Sportfederatie zal het thema VRIJWILLIGERSBELEID behandelen. Zijn doelgroep is het BESTUURLIJK KADER  van amateur sportclubs. De onderwerpen die hierbij aan de orde komen zijn onder andere ………………………………………………………………………..

BOB THOMASSEN, eveneens van De Gelderse Sportfederatie, presenteert het thema KANJERS IN DE SPORT, dat met name is bedoeld voor jeugdtrainers, jeugdbegeleiders en jeugdcoördinatoren. Hij zal hierbij onderwerpen aansnijden als …………………………………………………………...

Zij die belangstelling hebben voor deze avond, verzoek ik de datum e.d. alvast te noteren!

Via het secretariaat (Tonnie Zieverink) komt nog een officiële uitnodiging binnen, waarna er binnen de vereniging zal worden geïnventariseerd wie van de uitnodiging gebruik wil gaan maken.

In dat verband verzoek ik een ieder alvast de nodige ruchtbaarheid te geven aan deze avond (onder meer bij selectietrainers e.a.), alsmede aan het programma van de avond.

Met vriendelijke groet,

Theo Huijskes, voorzitter.