Real Madrid wint F-competitie

29-11-2006

De finale in de woensdagavond-F-competitie is gewonnen door Real Madrid. Ajax werd met 4 - 0 verslagen. De spelertjes van Real onder leiding van Jos Nijland behaalden daarmee de eerste plaats in deze interne competitie van de sv Grol. Zij ontvingen tijdens de prijsuitreiking uit handen van het jeugdbestuur de grote wisselbokaal. Deze werd, zoals het hoort, met veel trots in een ererondje getoond.

Manchester is derde geworden door Liverpool in een spannende wedstrijd met 4 - 3 te verslaan.

In de strijd om de 5e en 6e plaats was Leeds United goed op dreef. Tegen Celtic Glasgow werd met maar liefst 7 - 1 gewonnen.

De 7e plaats werd binnengesleept door PSV door Feyenoord met 2 - 0 te verslaan. De finalewedstrijden werden goed bezocht. Er waren zelfs twee zwarte pieten naar het sportpark gekomen die, nadat ze voor hadden gedaan hoe een strafschop niet genomen moet worden, alle spelers trakteerden op een chocolade-letter.

Er werden ook enkele spelers in het zonnetje gezet en zij ontvingen hiervoor een mooie bokaal: Roar Storteler werd uitgeroepen tot beste keeper, Remon Krabben beste verdediger, Luc ten Broeke beste middenvelder en Ole Walterbos werd benoemd tot beste aanvaller. Myron Meekes werd als beste leider onderscheiden. Na het verdiende zakje snoep in ontvangst te hebben genomen, kon iedereen tevreden terug kijken op 9 weken woensdagavond-voetbal. De voorjaarseditie start in maart. Alle F-spelers van de sv Grol krijgen hiervoor automatisch een uitnodiging.

Eindstand:

1. Real Madrid