S.V. Grol verlengt contract met hoofdtrainer Andre Simmelink

22-12-2006

André Simmelink uit Doetinchem is ook in het seizoen 2007-2008 hoofdtrainer van de sportvereniging ‘Grol’. Het contract met de 45-jarige oefenmeester is door het Grolbestuur met een jaar verlengd. Alle betrokkenen zijn blij dat het contract is verlengd en dat er vóór de feestdagen en de jaarwisseling duidelijkheid is over het aanblijven van de technisch hoofdverantwoordelijke van de club.

Simmelink, in het bezit van het diploma Oefenmeester I, is momenteel voor het eerste seizoen werkzaam bij de voetbalclub uit Groenlo.

Zoals bekend nam trainer/coach

Gerard Bos uit Haaksbergen na vier seizoenen afscheid met een kampioenschap in de derde klasse van de KNVB, waardoor de hoofdmacht van Grol dit seizoen uitkomt in de tweede klasse J van de KNVB.

Het besluit werd donderdag 21 december jl. na afloop van de laatste training in 2007 door Grolvoorzitter Theo Huijskes aan de spelers- en begeleidingsgroep van Grol 1 meegedeeld.