Gewichtraadwedstrijd VSVG Vrienden SV Grol

06-09-2014

De Vrienden van de SV Grol bestaan dit jaar 25 jaar en in dit kader willen zij de aandacht vragen voor een aktie waarmee de VSVG ook 25 jaar geleden begon n.l. een gewichtraadwedstrijd. Bij de eerste acties destijds kon de VSVG uit de opbrengst  beginnen met een een startkapitaaltje. Patrick Arink won de eerste prijs. Het gewicht van de VSVG ploeg destijds was 909 kg. (9 personen)

De actie start tijdens de Open Dag op 7 september. Tot de najaars Fancy Fair (weekend 8 en 9 november 2014) komen de VSVG ‘ers bij u langs om de “loten”aan de man te brengen. Tijdens de Fancy Fair worden de prijzen bekendgemaakt. De VSVG raadt de actie van harte aan bij de Grol leden en overige belangstellenden (inleg per raadbeurt  € 1.-). Prijzen die men kan te winnen zijn een fiets, TV, koelkast, dinerbon en sporttas. Wij waren er 25 jaar voor de SV Grol. Mogen wij op uw steun rekenen bij deze gewichtige aktie ??

De VSVG draait na 25 jaar nog steeds haar rondjes!

Achter: Hennie Wildenborg, Marcel Rooks, Astrid  Woertman, Geert Jan Stokkers, Henk Hoffman; Zittend: Annemarie Groot Zevert, Riky ter Bogt, Jan Schut.