Waar vind je Wedstrijd informatie?

04-09-2014

Vanaf aanstaande weekend begint de competitie weer. Hoe blijf je op de hoogte van de wedstrijden en de uitslagen? Op diverse manieren is informatie over het wedstrijdprogramma en uitslagen te verkrijgen.

Via de website:

Op de homepagina van de website bevindt er zich aan de rechterkant een knop Programma en Uitslagen. Hieronder vind je het programma van afgelopen week, deze week en volgende week. Kijk hier voor de laatste informatie omtrent wedstrijden. Als er uitslagen bekend zijn bij de KNVB dan komen deze automatisch in dit overzicht. Als s.v. Grol proberen we zelf ook de uitslagen voor zover bekend zo snel mogelijk te verwerken.

Afgelastingen zullen ook direkt in dit overzicht te zien zijn.

Verder vind je op de website in het hoofdmenu het kopje Teams. Onder teams zie je een overzicht van alle teams bij de s.v. Grol. Door een team aan te klikken vind je informatie over het betreffende team: een teamfoto, kledingsponsor, uitslagen, programma, stand en  onder links het volledige competitieprogramma en eventueel de link naar een eigen teampagina (mocht je deze hebben, laat het dan weten via info@svgrol.nl of via het contactformulier op de website onder Contact)

Na iedere wedstrijd van Grol 1 zal er een verslag op de website geplaatst worden, met uitslagen, nieuwe stand en aantal wedstrijdfoto's.

Heb je zelf als team een wedstrijdverslag, stuur het dan, eventueel met foto, naar info@svgrol.nl zodat we dit ook kunnen plaatsen op de website.

Via voetbal.nl op de mobiele telefoon:

Op je mobiele telefoon kun je een app downloaden: voetbal.nl. Als je dat gedaan hebt, moet je je eerst gratis aanmelden bij voetbal.nl. Met je gebruikersnaam en wachtwoord kun je dan inloggen op voetbal.nl en kun je naar svgrol gaan. Hieronder vind je alle teams en door een team aan te klikken krijg je informatie over de wedstrijden, uitslagen en stand.

Via LiveUitslagen op de mobiele telefoon:

Op je mobiele telefoon kun je een app downloaden: LiveUitslagen. Via deze app kun je informatie opvragen over alle eerste elftallen in Nederland. S.v Grol speelt in de 1e klasse E in Oost. Hier kun je tijdens de wedstrijden van Grol 1 live de scores volgen van de wedstrijd van Grol 1, maar ook die van de andere wedstrijden in de klasse van Grol 1. Is een wedstrijd afgelopen, dan wordt onmiddelijk de stand bijgewerkt. Op zondagmiddag is hier dus snel de nieuwe stand te vinden en de uitslagen in de klasse van Grol 1.

Via Twitter:

Als s.v. Grol zullen we tijdens de wedstrijden van Grol 1 het scoreverloop twitteren. Meld je dus aan bij @svgrol en activeer meldingen. Dan krijg je automatisch bericht als er tijdens de wedstrijden van Grol 1 gescoord wordt. Ook ontvang je natuurlijk via dit twitteraccount diverse andere informatie over de s.v. Grol. Meld je dus en activeer de meldingen.

Ook afgelastingen zullen direkt per twitter bekend gemaakt worden.

Via Facebook:

Na afloop van de wedstrijden van Grol 1 zal er een kort berichtje op onze Facebook pagina verschijnen, met een aantal wedstrijdfoto's. Like svgrol en ontvang automatisch een bericht als de foto's geplaatst zijn.

Via de Groenlose Gids:

Een wedstrijdverslag van Grol 1 en de uitslagen van alle Grolwedstrijden zullen wekelijks te lezen zijn in de Groenlose Gids. Ook vind je daar de wedstrijdaankondiging van de thuiswedstrijden van Grol 1.

Via Streekgids.nl:

De s.v. Grol heeft een zeer nauwe samenwerking met Streekgids.nl. Verslagen, uitslagen en foto's zullen ook gepubliceerd worden via de website van Streekgids.nl, maar ook via hun Facebookpagina.

Kortom, via diverse media, proberen we iedereen zo snel en goed mogelijk te informeren over de wedstrijden, het wedstrijdverloop en de uitslagen. Als er nog suggesties zijn, of wil je helpen bij de communicatie, stuur dan een bericht naar info@svgrol.nl of via het contactformulier op de website onder Contact.