Open dag s.v. Grol groot succes

09-09-2014

De kledingcommissie wist deze dag veel kleding van de oude kledinglijn te slijten voor een gering bedrag, de Supportersclub presenteerde haar nieuwe Grol attributen als kwalitatieve sjaals, minishirts voor in de auto en speldjes. De Businessclub ontving haar leden, sv Grol haar sponsoren in het algemeen, het Marveldtoernooi toonde de videocompilatie 2014, de VSVG gooide haar volle gewicht in de schaal met een ‘gewichtraadwedstrijd’.

Ouders, leden, en een ieder die belangstelling had kon een kijkje achter de schermen nemen in alle ruimtes die normaliter gesloten blijven. Jeugdleden konden zich naar hartenlust uitleven op veld 1 met een spelletjescircuit en penaltyschieten, waarbij actiefoto’s werden genomen en later toegezonden. Op veld 2 werd volop gebruik maakt van de pannakooi en werden spannende potjes voetvolley gespeeld. Hilariteit alom toen het team Balzak, bestaande uit D-spelers de spelers van Grol A1 in grote problemen bracht. Ze hadden een speciale tactiek bedacht, en die werkte ook nog. Door opmerkingen te plaatsen wisten de Deetjes de Aatjes danig uit hun spelritme te halen; ‘Alle ballen op Gymon (Legro)’ en ‘Snap niet dat jullie in A1 zitten.’

Jeugdspelers werden blauwwit geschminkt door meisjes van Grol B1 en kregen ‘lawaaimakende’ attributen uitgereikt om ‘onze jongens’ van Grol 1 aan te moedigen voor hun seizoensouverture tegen Sportclub Silvolde. Het mocht helaas niet baten; 1-2. Ondanks de nederlaag kijkt sv Grol meer dan tevreden terug op haar eerste ‘Open Dag.