Komende zaterdag: Longa ’30 - Grol

31-10-2014

Beste Grolleden,

aanstaande zaterdag 1 november is de wedstrijd der wedstrijden: Longa 30 tegen Grol.
Deze wedstrijd zal een waar spektakel gaan worden waar alle toeters en bellen zullen worden ingezet om 3 punten uit het vuur te gaan slepen.
Wij hopen dat er een grote Grolse menigte onze jongens zal gaan aanmoedigen.

Om dit aanmoedigen goed en hard te laten verlopen heeft de supportersclub voor iedereen die naar de wedstrijd gaat een mooie Grol LAWAAIMAKER klaarliggen.
Deze kun je zaterdag afhalen in het sportcafé Den Elshof. Op is op!!!

komt allen!

MET FIETS OF AUTO NAAR LONGA – GROL
Het bestuur van Longa ’30 heeft gevraagd of de toeschouwers bij de wedstrijd Longa – Grol (aanstaande zaterdag om 18.00 uur) zoveel mogelijk met de fiets naar de Lichtenvoorde willen komen. Toeschouwers die toch met de auto willen gaan, wordt dringend geadviseerd te parkeren bij het overdekte zwembad (achter het busstation). Twenteroute, bij de verkeerslichten, net vóór de voetbalvelden van Longa, linksaf slaan en dan na 200 meter links.