Office Organisatiemiddelen Sponsor van de week

06-11-2014

De s.v. Grol heeft een groot aantal sponsoren. Deze maken het mede mogelijk dat we als vereniging onze leden een prachtige sportaccommodatie kunnen aanbieden, evenals een goede begeleiding en opleiding, dat alles goed georganiseerd is tijdens de trainingsavonden en wedstrijddagen en daarnaast ook nog eens diverse sociale activiteiten kunnen organiseren. Om deze sponsoren extra in de schijnwerpers te zetten en te bedanken zijn we als s.v. Grol gestart met het item "Sponsor van de week".

Deze week is sponsor van de week: Office Organisatiemiddelen bv.

Aan het woord: Martin Geessinck.

Wat sponsort Office Organisatiemiddelen bij de s.v. Grol?

We zijn bordsponsor, shirtsponsor C4 en tenue sponsor Dames1.

Wat doet Office Organisatiemiddelen?

Wij leveren alles wat u nodig heeft op kantoor, hierbij moet u denken aan printers, multifunctionals, kantoorautomatisering, kantoorinrichting, meubilair en kantoorartikelen. Met betrekking tot de kantoorartikelen hebben we een uitgebreid en up-to-date assortiment, met een veelzijdige en uitgekiende dienstverlening. Zo leveren we onze artikelen niet achter de eerste deur, maar door onze eigen bezorgdienst op de plek waar de klant ze wil hebben. Dit alles doen we vanuit Varsseveld.

Wat is de binding van Office Organisatiemiddelen of je zelf met de s.v. Grol?

Onze zoon Floris voetbalt al vanaf de f-jes bij de Grol, samen met onder andere Laurens Wolters heb ik enkele jaren wat jeugdteams begeleid.

Waarom sponsor je de s.v. Grol?

Omdat de SV Grol net als Office Organisatiemiddelen een sterk “merk” is in de achtehoek. Wij als Achterhoeks bedrijf trots mogen zijn op onze cultuur, zowel zakelijk als in de vrijetijd.

Speciale herinnering aan de s.v. Grol?

Sportief gezien de kampioenschappen van de begeleide elftallen die gevierd werden in het sportcafe.

Qua gezelligheid de carnavalsavonden die de UTO, waar ik lid van ben, samen organissert met de SV Grol de woensdag voor de 3 dolle dagen.

Heb je nog suggesties voor de s.v. Grol?

De professionalisering van het damesvoetbal binnen de SV Grol vooral doorzetten! Deze, groeiende, groep zal voor de continuiteit van de vereniging steeds belangrijker worden.

Contactgegevens:

Website: www.office-orga.nl