Grol tegen TVC ’28 blijft 0 - 0

14-11-2014

Op vrijdag 14 november werd het laatste kwartier van de wedstrijd Grol 1 - TVC ’28 1 gespeeld. Het werd een enerverend kwartier. Coach Jos Heutinck had voor een zeer aanvallende tactiek gekozen. In vergelijking met zondag was verdediger Tim Peters afwezig en begon Jordi Huijgen als middenvelder.

Na twee minuten kreeg Grol de eerste en ook gelijk de allerbeste kans. Mart Zieverink stuurde Mark Peters weg en die kwam alleen voor keeper Ruud Hofhuis te staan, maar het schot van Mark ging helaas rakelings naast. Even later ging een afstandsschot van Mark net over. TVC ’28 kwam slechts een keer gevaarlijk bij het doel van Max de Vries. Een zeer gevaarlijke lage voorzet werd overtuigend door Max weggetikt. Daarna was het echter Grol weer dat de klok sloeg. Jelle Kornegoor schoot een bal laag in de 16 meter, welke in paniek tot corner werd verwerkt. De corner werd goed ingebracht en uit de afgeslagen bal haalde Michel Kamphuis uit met een prachtige verwoestende volley. Deze ging slechts enkele meters naast.De laatste kans was voor Sander Nijhoff. Nadat Mark Peters langs een aantal TVC ’28 spelers was gesoleerd, kon Sander Nijhoff de bal, die uit een kluts kwam, hard en laag inschieten. Een TVC verdediger kon er maar net een been tussen glijden en de bal tot corner verwerken. De corner werd goed ingebracht, maar keeper Ruud Hofhuis lette goed op. Scheidsrechter Midden uit Heteren trok geen tijd bij en floot na exact 15 minuten af.

Een aantrekkelijk kwartier derhalve. Waar Grol de aanval had gekozen en de kansen heeft gecreëerd. Jammergenoeg viel er geen goal en het bleef daarmee 0 - 0. Komende zondag is Grol 1 vrij. Zondag 23 november speelt Grol 1 thuis tegen Hoogland 1. Aanvang 14.30 uur.

Wedstrijdinformatie

Speelronde: 9
Wedstrijd: restant s.v. Grol - TVC ’28
Scheidsrechter: dhr. A. Midden uit Heteren
Eindstand: 0 - 0
Beginstand: 0 - 0
Scoreverloop: n.v.t.
Gele kaarten: geen
Rode kaarten: geen
Opstelling Grol: doel: Max de Vries
achter: Wouter Pillen, Kai Ordelmans en Michel Kamphuis.
midden: Jordi Huijgen, Sander Nijhoff, Lennard Walterbos en Rob Temmink
voor: Mark Peters, Mart Zieverink en Jelle Kornegoor