Oproep aan iedereen

12-02-2015

Aan alle leden, supporters en sympathisanten van de sportvereniging Grol!

Binnen onze vereniging zijn reeds geruime tijd enkele vrijwilligers bezig om het Grolarchief, en dat vanaf de oprichting in 1918, op poten te zetten.

In dat verband doen wij een beroep op u allen om alles, wat maar enigszins met de club heeft te maken, hiervoor beschikbaar te stellen.

Hierbij wordt gedacht aan plakboeken, krantenknipsels, programma’s, verslagen e.d. van activiteiten, festiviteiten en bijeenkomsten.
Zoals bijvoorbeeld van de snertloop c.q. nieuwjaarsloop, winteractiviteiten voor de jeugd, eieren zoeken met Pasen, vakantieactiviteiten, jeugdkampen, afsluiting van het seizoen, jeugdtoernooien en ga zo maar door.

In principe is alles welkom wat direct of indirect met onze vereniging heeft te maken. Het archiefmateriaal zien wij graag tegemoet in het Sportcafé op het sportpark Den Elshof!