Hartemink Verkeersopleiding Oost Sponsor van de week

04-12-2014

De s.v. Grol heeft een groot aantal sponsoren. Deze maken het mede mogelijk dat we als vereniging onze leden een prachtige sportaccommodatie kunnen aanbieden, evenals een goede begeleiding en opleiding, dat alles goed georganiseerd is tijdens de trainingsavonden en wedstrijddagen en daarnaast ook nog eens diverse sociale activiteiten kunnen organiseren. Om deze sponsoren, groot en klein, extra in de schijnwerpers te zetten en te bedanken zijn we als s.v. Grol gestart met het item "Sponsor van de week".

Deze week is sponsor van de week: Hartemink Verkeersopleiding Oost

Aan het woord: Patrick Hartemink.

Wat sponsort Hartemink Verkeersopleiding Oost bij de s.v. Grol?

We zijn shirtsponsor van Grol A1 en doen busvervoer van Grol 1.

Wat doet Hartemink Verkeersopleiding Oost?

Verkeersopleidingen, Touringcarvervoer, Koerier/ Transport Service.

Wat is de binding van Hartemink Verkeersopleiding Oost of je zelf met de s.v. Grol?

Grolle!

Waarom sponsor je de s.v. Grol?

Kinderen voetballen er ook, dus: 1 & 1 = 2.

Speciale herinnering aan de s.v. Grol?
Worden  er steeds meer, maar kampioen/ promotiewedstrijden A1 en wedstrijd tegen Longa Heren1 dit jaar zijn toch wel de toppertjes!

Contactgegevens:

Website: www.hartemink.nl en www.verkeersopleidingoost.nl

Facebook: https://www.facebook.com/verkeersopleidingenenpersonenvervoer.hartemink

Twitter: @Hartemink_nl