Grol in Top 200 van Nederland

03-02-2015

Het voetbalportaal voor trainers De Voetbaltrainer heeft de tweede editie van de Top 200 samengesteld van de hoogstspelende amateurclubs in Nederland. S.V. Grol komt ook voor in deze Top 200 en wel op plaats 162. Een mooie positie in deze unieke lijst.

Men heeft gekeken naar het competitieniveau van acht jeugdteams (A1-A2-B1-B2-C1-C2-D1-D2) en het eerste team. Criteria hiervoor zijn competitieniveau jeugdselecties en eerste team. Hiervoor zijn punten toegekend en opgeteld. Op basis van deze puntenverdeling heeft men de definitieve Top 200 samengesteld.

Longa '30 en AZSV zijn de enige andere clubs uit de regio die in deze lijst voorkomen en wel op respectievelijk plaats 101 en 55. Een mooi richtpunt voor de komende seizoenen!

Voor de complete lijst ga naar: complete lijst.