Hoveniersbedrijf Kramer & Molenveld Sponsor van de week

12-03-2015

De s.v. Grol heeft een groot aantal sponsoren. Deze maken het mede mogelijk dat we als vereniging onze leden een prachtige sportaccommodatie kunnen aanbieden, evenals een goede begeleiding en opleiding, dat alles goed georganiseerd is tijdens de trainingsavonden en wedstrijddagen en daarnaast ook nog eens diverse sociale activiteiten kunnen organiseren. Om deze sponsoren, groot en klein, extra in de schijnwerpers te zetten en te bedanken zijn we als s.v. Grol gestart met het item "Sponsor van de week".

Deze week is sponsor van de week: Hoveniersbedrijf Kramer & Molenveld.
Zij bestaan dit jaar 25 jaar en zijn ook al 25 jaar sponsor van de s.v. Grol.

Aan het woord: René Molenveld en Thom Kramer

Wat sponsort Hoveniersbedrijf Kramer & Molenveld bij de s.v. Grol?

We hebben een Reclamebord op het hoofdveld, een advertentie in het clubblad, zijn sponsor van het Internationale Marveldtoernooi en geven materiële sponsoring aan de woensdagvrijwilligersgroep.

Wat doet Hoveniersbedrijf Kramer & Molenveld?

Ontwerpen,  advisering, aanleg en onderhoud van particuliere- en bedrijfstuinen, groenvoorziening en sierbestrating.

Wat is de binding van het bedrijf of je zelf met de s.v. Grol?

Hoveniersbedrijf Kramer & Molenveld heeft 24 jaar lang het onderhoud van sportpark Den Elshof van de s.v. Grol verzorgd.

Waarom sponsor je de s.v. Grol?

Om ook ons steentje bij te dragen aan alles wat de vele vrijwilligers van de Grol belangenloos voor de bijna 1400 leden (en dus een groot deel van de Grolse gemeenschap) doen.

Speciale herinnering aan de s.v. Grol?

Tijdens de eerste jaren van ons contract met de sv. Grol: De wedstrijd Ajax-Grol t.g.v. het 75-jarig? bestaan. Het hoofdveld tot in de puntjes verzorgd maar dan vlak voor de wedstrijd enorme regenbuien waardoor het veld helemaal blank stond.

Contactgegevens:

Website: www.kramer-molenveld.nl