Senioren activiteit Supportersclub s.v. Grol, bezoek wedstrijd Fortuna Dusseldorp – Munchen 1860

21-04-2015

Er zijn nog enkele plaatsen.

Op zaterdag 25 april a.s. zal in de Duitse 2e bundesliga de wedstrijd Fortuna Dusseldorp – Munchen 1860 gespeeld worden.
De supportersclub van de s.v. Grol geeft seniorenleden de mogelijkheid deze geweldige wedstrijd, inclusief gezellig samenzijn in Dusseldorp, te bezoeken.
Deze wedstrijd, die op een zaterdagmiddag gespeeld gaat worden,  zal net als voorgaande jaren met een bus bezocht worden.
Mensen die deze geweldige happening mee willen maken, kunnen zich zo spoedig mogelijk opgeven bij Rob Porskamp op het Sportpark Den Elshof.
Er zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar, dus om teleurstelling te voorkomen, meldt je zo snel mogelijk aan.