Deze week….een compleet vernieuwd clubblad.

12-04-2015

Normaliter bent u van ons als redactie gewend dat de eerste editie van het clubblad sv Grol nog voor de Paasdagen bij u op de mat of in de brievenbus ligt. Dit was dit jaar niet haalbaar. Om een zeer goede, maar vooral zeer heuglijke reden wel te verstaan! Het clubblad dat u al sinds jaar en dag kent in vertrouwd zwartwit, en zijn advertentiepagina’s in blauwwit, heeft namelijk een complete metamorfose ondergaan. Het clubblad verschijnt vanaf deze eerste editie namelijk in full color, en kent 4 pagina’s meer; 2 pagina’s redactie extra, maar ook twee extra advertentiepagina’s.
John Ligtenberg heeft fantastisch werk verricht. Dit zult u met eigen ogen kunnen aanschouwen deze week wanneer u het cluborgaan in uw handen hebt. Gerestyed maar nog steeds zeer vertrouwd en zeer Grolwaardige kwaliteit.
In dit clubblad ondermeer een toffe voorbeschouwing en nabeschouwing van Grol – Longa ’30 door Grolcoryfee Hennie Schovers em Longa 30-icoon Charly Boschker, die hier de week voorafgaande aan de derby zelfs de moeite voor nam om op zijn fiets naar onze sportkantine te komen. Dit was zeer gezellig kregen wij een dag later te horen. Daarnaast een korte kennismaking met Jeroen Burghout, de nieuwe hoofdtrainer van het aankomend seizoen. Verder een scala aan Tekkels en de rubrieken ‘De Vlag’, ‘Speler van het Kwartaal’, en ‘Achter de brievenbus.’ We hopen dat u er net zo naar uitziet als wij!