Kaderavond: Boeiende gedragsvarianten op het voetbalveld

12-04-2015

De ‘Univé Kaderschool sv Grol’ is er niet alleen voor de jonge garde van ons trainerscorps. Om ook de overige trainers/leiders handvatten te geven organiseren we in samenwerking met Marant een informatieavond voor alle trainers en kaderleden van de F t/m C jeugd.

Marant is een adviesorganisatie voor onderwijsontwikkeling en onderwijszorg. Deze avond zullen zij hun expertise gaan koppelen aan de gebeurtenissen die plaats vinden op en rondom de voetbalvelden.

Trainers krijgen steeds meer te maken met ‘ander’ gedrag van spelers in hun team. In ieder team zit wel een speler die voortdurend de aandacht opeist of dat ene spelertje die er altijd is maar nooit opvalt. Om welk gedrag kan dit gaan en hoe ga je ermee om? En in hoeverre beïnvloedt dit gedrag de ontwikkeling van de speler?

Op 17 april 2015 is er voor trainers en andere kaderleden van de F t/m C jeugd de informatiebijeenkomst “Boeiende gedragsvarianten op het voetbalveld”. Jojanneke van de Kuilen, ontwikkelingspsycholoog van Marant, zal dan vooral veel praktische, pedagogische en didactische handvatten geven die je als trainer of leider direct kan toepassen op en rondom het veld.

Praktische informatie en aanmelding:

Aanvang:     19:00 uur (inloop vanaf 18:45 uur)
Einde:         20:00 uur
Locatie:       Sportcafé Den Elshof
Doelgroep:   Leiders & trainers F t/m C jeugd (en overige belangstellenden)
Opgave:      Voor 11 april, door een mail te sturen naar marcvanmeurs@hotmail.com. Geef duidelijk je naam en team door.

Met vriendelijke groeten,

Kaderschool sv Grol