2e ronde Albert Heijn F-competitie

22-04-2015

Op maandag 20 april werden de tweede poulewedstrijden gespeeld in de Wallerbosch AH F-competitie.
In de poule F1-F4 bleek Barcelona in een Spaans-Italiaanse titanenstrijd hun hoofd het beste koel te houden en won dan ook nipt met 3-2. Het blijft hiermee de trotse koploper. Real Madrid revancheerde zich van het verlies in "el classico"  tegen Barcelona van vorige keer. Slachtoffer werd Liverpool, dat verloor met 3-7.
In poule F5-F9 is er een toernooiwijziging doorgevoerd. De teams, die de vorige keer toch iets te groot bleken te zijn, werden verdeeld in teams A en B. Dit bleek het voetbal ten goede te komen en in een paar mooie wedstrijden kwamen er dan ook een groot aantal mooie aanvallen en doelpunten. De Graafschap A pakte hierbij de volle winst in twee wedstrijden en is daarmee de koploper. Maar ondanks dat de andere teams niet alles konden winnen, lieten ze toch duidelijk zien uit hoeveel talent onze F-jeugd bestaat.
Alles is nog mogelijk in de laatste poulewedstrijden. Deze vinden plaats op maandag 18 mei, waarna een spannende finaledag volgt op de afsluiting van het seizoen van zaterdag 6 juni.
Voor het overzicht van de stand en de wedstrijden klik hier.

(Foto's gemaakt door René van den Mosselaar)