Indelingsoverleg sv Grol jeugd, 8 mei a.s.

07-05-2015

Beste trainers en leiders jeugdteams,

We naderen het einde van de competitie. Dat betekent dat we met elkaar naar de definitieve teamindeling voor volgende seizoen moeten toewerken. Hiervoor organiseren we op vrijdag 8 mei a.s. het teamindelingsoverleg voor het volgende voetbalseizoen (2015-2016). Deze avond bespreken we de spelersindeling per leeftijdsklasse met alle jeugdleiders die dit en/of volgend voetbalseizoen met de spelers werken.
Ter ondersteuning van de indeling vragen we jullie om de bijgevoegde spelersbeoordeling in te vullen en voor maandag 4 mei a.s. per e-mail te retourneren naar broeterdink@kpnmail.nl
We hopen alle betrokkenen die avond te mogen begroeten. Let erop dat je 2 sessies hebt, als je zowel 1e als 2e jaars spelers in je team hebt. In verband met de schoolvakantie bestaat het risico dat er meerdere trainers, leiders op vakantie zullen zijn (helaas lukt het niet om in mei een betere datum te vinden). We verzoeken jullie om de indeling zo goed mogelijk voor te bespreken met je medeleiders en er voor te zorgen dat er in ieder geval 1 leider per team aanwezig is.
Voor het bespreken van de concept-indelingen wordt onderstaande planning gehanteerd:
 
Tijd               Klasse           
19.00    20.00    F    Jeugdleiders F-klasse       
19.00    20.00    D    Jeugdleiders E- en D-klasse       
19.00    20.00    B    Jeugdleiders C- en B-klasse       
19.00    20.00    Meiden    Jeugdleiders alle meisjesteams       

20.30 - 21.30    E    Jeugdleiders F- en E-klasse       
20.30 - 21.30    C    Jeugdleiders D- en C-klasse       
20.30 - 21.30    A    Jeugdleiders B- en A-klasse
    
Het indelingsoverleg wordt voorbereid door Commissie Opleiding en Vorming en het Jeugdbestuur.
Groeten, Bert Roeterdink