Pulse Business Solutions nieuwe kledingsponsor

25-04-2015

Pulse Business Solutions is nieuwe kledingsponsor bij de s.v. Grol. Sinds kort loopt Grol E3 in shirts met de naam van het bedrijf dat is gevestigd in Venlo en Deventer. Pulse heeft als doel de winstgevendheid van haar klanten te verhogen door bedrijfsprocessen te optimaliseren. Zie www.pulse.nl voor meer informatie. Bij het bedrijf is Grollenaar Hiljon te Boome, vader van F4 speler Hidde, werkzaam als Directeur Operations. Bij het bedrijf is ook werkzaam Ton Hagens als directeur Services. Ton Hagens is tevens voorztter van de voetbalclub RKSV Wittenhorst in Horst in Limburg. Beiden zijn zeer enthousiast over de voetbalvereniging s.v. Grol en besloten daarom om een samenwerking aan te gaan door middel van sponsoring. Als s.v. Grol zijn we hier natuuurlijk ontzettend blij mee. Met de club Wittenhorst is inmiddels een goede relatie opgebouwd. En Grol E3 is ook trots op hun kledingsponsor en de talenten van E3 gingen graag op de foto samen met hun leiders Richard Spaan, Paul Overkemping en Michel Arendsen.