Football Maties

21-05-2015

MARVELDTOERNOOI
Gebruikte voetbalschoenen voor Football Maties

Stichting Football Maties zamelt oude voetbalschoenen, -kleding en –materialen in, die vanuit een loods in Arnhem ter beschikking gesteld worden aan projecten in voornamelijk Afrika. Football Maties is met een stand aanwezig op het komende Marveldtoernooi, waar iedereen zijn of haar gebruikte voetbalschoenen in een container kan achterlaten. De ingezamelde materialen krijgen door Football Maties een goede tweede en zinvolle bestemming.

‘Keep the zool alive’ is het motto van Football Maties. De Stichting heeft diverse ambassadeurs vanuit het betaalde voetbal, o.a. Willem Janssen van FC Utrecht en Vito Wormgoor van ADO Den Haag.

Football Maties is bovendien één van de balsponsoren van de finalewedstrijd op zondag 31 mei. Het Marveldtoernooi vindt plaats op Sportpark Den Elshof, de thuishaven van s.v.Grol, dat onlangs de oude kledinglijn ook al aan Football Maties ter beschikking heeft gesteld

Je kunt tijdens het Marveldtoernooi kennis maken met de mensen achter de Stichting, die volledig draait op vrijwilligers. Meer informatie kun je verder vinden op www.footballmaties.nl.

Dus zet je in en verzamel zoveel mogelijk voetbalschoenen!
Kom op en doe je best en laat kinderen in ontwikkelingslanden voetballen!