Goede opkomst voorlichtingsbijeenkomst begeleiding jeugdteams seizoen 2015/2016

30-08-2015

Op 28 augustus vond de, door het jeugdbestuur en COV, georganiseerde voorlichtingsbijeenkomst begeleiding jeugdteams seizoen 2015/2016 plaats.

Allereerst was er een kennismaking met de betreffende jeugdcoordinatoren van het jeugdbestuur en het hoofd opleiding en vorming. Vervolgens werden de aanwezigen aan de hand van 20 FAQ's wegwijs gemaakt in diverse zaken rondom wedstrijden en trainingen varierend van het Digitale Wedstrijd Formulier, jeugdscheidsrechters, het zoekraken van ballen tot hoe om te gaan met ongewenst gedrag/pesten.

Deze 20 FAQ's werden aan de aanwezigen overhandigd in een broodtrommel omdat vrijwilligers broodnodig en van groot belang zijn voor de SV Grol.

Er was ruim gelegenheid om vragen te stellen en daar werd goed gebruik van gemaakt.

Aan het einde van de bijeenkomst werd een rondje over het complex gelopen om aan te geven waar de verschillende zaken zoals ruimte kledingcommissie, wedstrijdsecretariaat, ballenhok zich bevinden.

Dank voor jullie aanwezigheid!

Jeugdbestuur en COV