Verslag E-jeugdtoernooi FC Eibergen zaterdag 29 aug. 15

30-08-2015

Grol E1 ongeslagen Kampioen!!!!
De toppers van onze E1 hebben vandaag wederom een toernooi gespeeld. Dit maal in Eibergen dat ieder jaar voor aanvang van het seizoen een jeugdtoernooi organiseert.
Zo ook onze E1 die hier aan deelnam. Er werden wedstrijden gespeeld van 20 minuten.
De tegenstanders waren allen hoofdklasse teams en de eerste wedstrijd speelden we tegen Achilles’29  E1 uit Hengelo. De uitslag 6-2.
In de tweede wedstrijd namen we het op tegen FC Eibergen E1.  De uitslag was ook deze keer 6-2.
In de derde en laatste poule wedstrijd moesten we aantreden tegen Twenthe Goor E1. De uitslag 7-1.
Hierna mochten we aantreden tegen de winnaar van de andere poule. Dat was SuS Statlohn U11. Inmiddels in korte tijd een bekende tegenstander van ons. In een eerdere ontmoeting in juli (toernooi in Statlohn) moesten de toppers van onze SV Grol  nog het hoofd buigen in de finale, maar deze keer was het de beurt aan SV Grol E1. Een duidelijke overwinning op onze oosterburen. En dat is nog wel eens anders. Einduitslag 5-0 in de finale.
Op naar een mooi seizoen !!!!!