Aesy Liften B.V. Sponsor van de week

31-08-2015

De s.v. Grol heeft een groot aantal sponsoren. Deze maken het mede mogelijk dat we als vereniging onze leden een prachtige sportaccommodatie kunnen aanbieden, evenals een goede begeleiding en opleiding, dat alles goed georganiseerd is tijdens de trainingsavonden en wedstrijddagen en daarnaast ook nog eens diverse sociale activiteiten kunnen organiseren. Om deze sponsoren, groot en klein, extra in de schijnwerpers te zetten en te bedanken gaan we dit seizoen ook weer van start met het item "Sponsor van de week".

Deze week is sponsor van de week: Aesy Liften B.V.

Aan het woord: Rudi Leusink

Wat sponsort Aesy Liften B.V. bij de s.v. Grol?

Een reclamebord op het Hoofdveld, shirtsponsor Grol E1, kledingsponsor trainingshesjes en sponsor Internationaal Marveldtoernooi.

Wat doet Aesy Liften B.V.?

Verkopen, monteren en installeren van platformliften. Aesy Liften B.V. opereert landelijk, en tevens internationaal. Onze compacte liften (benodigd vloeroppervlak vanaf slechts circa 1 m2), zijn eenvoudig te plaatsen in situaties waar conventionele liften, vanwege ruimtegebrek, niet kunnen worden toegepast. Er is geen sprake van een dakopbouw, machinekamer en liftput. Een Aesy lift is onder andere toegepast bij Marveld Recreatie te Groenlo, maar kan ook worden geplaatst in uw woning.

Wat is de binding van het bedrijf of je zelf met de s.v. Grol?

De gebroeders Leusink zijn de firma Aesy Liften B.V. gestart in 2005 vanuit een woonhuis en is inmiddels gegroeid naar een bedrijf met bijna 60 werknemer en een eigen pand in Zevenaar. Tim Leusink, de neef van Rudi Leusink, voetbalt al vele jaren bij s.v. Grol. Zijn moeder Christel te Lintum kwam enkele jaren geleden met het idee om het Marveldtoernooi te sponsoren. Inmiddels kunnen wij zeggen dat wij al 5 jaren trotse sponsor zijn van het Marveldtoernooi, waarvan vier jaar als veldsponsor. Daarnaast zijn we ook sponsor van de vereniging geworden. Veel werknemers van Aesy Liften komen uit de regio van Groenlo en zijn al jaren werkzaam voor ons én dragen s.v. Grol een warm hart toe.

Waarom sponsor je de s.v. Grol?

Omdat we het belangrijk vinden dat jongeren voldoende beweging kunnen krijgen.

Contactgegevens:

Website: www.aesyliften.nl