Sponsoroverzicht s.v. Grol

06-09-2015

De s.v. Grol beschikt over ruim 300 sponsoren. Deze maken het mede mogelijk dat we als vereniging onze leden een prachtig sportaccommodatie kunnen aanbieden, evenals een goede begeleiding en opleiding,  dat alles goed georganiseerd is tijdens de trainingsavonden en wedstrijddagen en daarnaast ook nog eens diverse sociale activiteiten kunnen organiseren.

Het overzicht van deze sponsoren is te vinden in het rechtermenu onder Sponsoren of via de volgende link: Sponsoren.

Langs deze weg willen we al deze sponsoren hartelijk danken!

Wilt u als bedrijf ook sponsor worden van de s.v. Grol neem dan contact op met de sponsorcommissie: noelleneeleman@outlook.com. Meer info over de sponsorcommissie via het hoofdmenu/organisaties/sponsorcommissie of via de volgende link: Sponsorcommissie.

Sponsorcommissie met van links naar rechts: Noelle Neeleman, Marco Frank, Tom Hoffman, Ramon Oolthuis, Michel Hoffman, Tonnie Zieverink, Erik Schuurmans en Christel te Lintum.