Snackbar Floor is Sponsor van de Week

10-09-2015

De s.v. Grol heeft een groot aantal sponsoren. Deze maken het mede mogelijk dat we als vereniging onze leden een prachtige sportaccommodatie kunnen aanbieden, evenals een goede begeleiding en opleiding, dat alles goed georganiseerd is tijdens de trainingsavonden en wedstrijddagen en daarnaast ook nog eens diverse sociale activiteiten kunnen organiseren. Om deze sponsoren, groot en klein, extra in de schijnwerpers te zetten en te bedanken gaan we dit seizoen ook weer van start met het item "Sponsor van de week".

Deze week is sponsor van de week: Snackbar Floor. Zij zijn al meer dan 30 jaar sponsor bij de s.v. Grol.

Aan het woord: Peter Koppelman

Wat sponsort Snackbar Floor bij de s.v. Grol?

Een advertentie in het Clubblad, sponsor bij het Internationale MarveldToernooi, een wedstrijdbal voor een thuiswedstrijd van Grol 1, reclamebord langs het Hoofdveld en ondersteunend lid van s.v. Grol.

Wat doet Snackbar Floor?

Verkoop van Patat en snacks, ijs en milkshakes, frisdrank en snoep.

Wat is de binding van het bedrijf of je zelf met de s.v. Grol?

Eerder was ik veel op het voetbalveld te vinden.

Waarom sponsor je de s.v. Grol?

Ik draag de s.v. Grol een warm hart toe.

Heb je een speciale herinnering aan de s.v. Grol?

Shirt sponsor van Grol 2, 10 jaar lang. En met s.v. grol naar FC Twente - Vitesse, dat was geweldig.

Contactgegevens:

Boompjeswal Groenlo.