Update PMB

10-09-2015

Een belangrijjke groep binnen de vereniging is de PMB, de Para-Medische Begeleidings groep. Zij helpen geblesseerde spelers om weer te herstellen, ze zorgen dat de spelers verzorgd worden voor de trainingen en wedstrijden en assisteren bij de EHBO in het weekend.

Door het overlijden van Jan Baks en het stoppen van Jan Froeling heeft de groep een vernieuwde samenstelling gekregen en zijn de taken opnieuw verdeeld. De PMB bestaat nu uit:

Achterste rij van links naar rechts: Paul Mittelmeijer (verzorger, verzorger Grol 1 en trainingsvoorbereiding Grol 1), Ronald Buesink (fysiotherapeut, verzorger jeugd), Lars Groeneveld (verzorger, trainingsvoorbereiding Grol 1 en 2) en Tim Wieggers (stagiair verzorger en verzorger Grol 1).
Voorste rij van links naar rechts: Susan Verheijen (fysiotherapeut, trainingsvoorbereiding Grol 1 en 2), Suzanne Douma (verzorger, verzorger Grol 2 en EHBO weekend) en Gert Oeds Kristen (fysiotherapeut, hoofd PMB en hersteltrainer).

Meer info over de PMB vind je op de PMB pagina onder Organisatie: PMB.