Bas Niewhoff nieuw bestuurslid Supportersclub

11-09-2015

Geachte sportvrienden,

In het afgelopen seizoen  heeft  onze voorzitter Martien Overkemping - na achttien  jaar voorzitter te zijn geweest - aangegeven aan het eind van dat seizoen te willen stoppen, waarna wij  op zoek zijn gegaan naar een aanvulling in onze gelederen.
In onze jaarvergadering  van  22 Juni j.l hebben we op officiele en gepaste wijze, afscheid van Martien genomen.
De gezochte  aanvulling hebben wij nu gevonden in de persoon van Bas Niewhoff die met ingang van dit nieuwe seizoen ons bestuur is komen versterken.

Bas heeft tijdens onze eerste bestuursbijeenkomst afgelopen maandagavond zijn intrede gedaan.
Bas is geen onbekende binnen de S.V.Grol . Hij doet de laatste jaren  als, Teamanager en ``voetbalmakelaar`` van Grol 7 regelmatig van zich spreken en is een bekend en gezien persoon op ons Sportpark.
Wij wensen hem veel succes en een mooie èn zinvolle periode toe.

Met vriendelijke groet,
Hennie Schovers.