Ten Bulte is Sponsor van de Week

12-10-2015

De s.v. Grol heeft een groot aantal sponsoren. Deze maken het mede mogelijk dat we als vereniging onze leden een prachtige sportaccommodatie kunnen aanbieden, evenals een goede begeleiding en opleiding, dat alles goed georganiseerd is tijdens de trainingsavonden en wedstrijddagen en we daarnaast ook nog eens diverse sociale activiteiten kunnen organiseren. Om deze sponsoren, groot en klein, extra in de schijnwerpers te zetten en te bedanken hebben we dit seizoen ook weer het item "Sponsor van de week".

Deze week is sponsor van de week: Ten Bulte.

Aan het woord: Geri ten Bulte

Wat sponsort Ten Bulte bij de s.v. Grol?

Kledingsponsor van Grol 2 en van Grol B2 en Sponsor van het Internationale Marveldtoernooi.

Wat doet Ten Bulte?

Ten Bulte is te verdelen onder twee noemers; Ten Bulte Rondhout en Ten Bulte groothandel.

- Ten Bulte Rondhout is een bosbouw- en transportbedrijf, we kopen hout op stam of voeren in opdracht bos- en/of transportwerkzaamheden uit. Door vakkundig personeel, een optimale organisatie, kennis van hout en bos, uitstekend materieel, en marktkennis zijn we in staat om de boseigenaar vakwerk, snelheid en een marktconforme opbrengst te geven.

We werken o.a. voor landgoedeigenaren, gemeenten, staatsbosbeheer, particulieren, waterschappen, natuurmonumenten en rentmeesterkantoren.

Daarnaast, zagen en bewerken we een selectie van het rondhout in eigen bedrijf tot vloerdelen. Ten Bulte hout en vloeren is daarom tevens het adres voor een mooie houten vloer of parketvloer. Hiermee beheerst Ten Bulte het hele proces van het kappen van de boom tot het leggen van de houten vloer.

Ten Bulte is in het bezit van een FSC COC certificaat en een PEFC COC certificaat, daarnaast staan we op de ErBo lijst van het bosschap van erkende bosaannemers.

- Ten Bulte groothandel is verdeler en groothandel in vloerdelen, parket en toebehoren. Van vloerolie tot lijm en van ondervloer tot massief eiken planken en alle denkbare toebehoren. We bieden een uitgebreid productassortiment tegen een zeer concurrerende prijs. Daarnaast biedt Ten Bulte Groothandel u uitgebreide kennis, informatie en ondersteuning over parket en alles wat erbij komt.

Wat is de binding van het bedrijf of je zelf met de s.v. Grol?

Geri Ten Bulte is zelf nog lid van de 45 plus.

Waarom sponsor je de s.v. Grol?

We vinden het leuk om te doen en om de vereniging te steunen, waar ook onze kinderen voetballen. Tevens vinden wij het belangrijk dat iedereen blijft sporten.

Contactgegevens:

Website: www.tenbulte.nl