Met de Supportersclub de Kerstkribbe in!

16-12-2015

Beste leden van Grol,

Door het jaarlijks organiseren van tal van activiteiten is de Supportersclub van de S.V.Grol  al 38 jaar een begrip binnen onze voetvalvereniging.
Wie herinnert zich daarbij niet de playbackshows ``Met de Supportersclub het jaar uit/in``. Hierbij gaven  vele groepen en ook  individuele leden van Grol door middel van een optreden glans aan deze evenementen waarop het oude jaar werd uitgezwaaid of  met tal van goede voornemens het nieuwe jaar werd verwelkomt.

Op onze algemene jaarvergadering van Juni j.l .is dan ook weer besloten om deze schitterende middag ook dit jaar weer te organiseren. Vandaar dat we uw aandacht willen vragen om  ``derde`` Kerstdag, zondagmiddag  27 december alvast in uw agenda te willen noteren.

Op die dag organiseren wij als Supportersclub de middag met als thema :

``Met de Supportersclub de Kertskribbe in``.

Een meezing en super gezellig evenement dat U beslist niet mag missen en die om 14.00 uur zal gaan beginnen. U bent deze middag dan ook van harte welkom in het  prachtige, en dan tevens in Kerstsfeer gehulde, sportcafè van de familie Porskamp.
U waant  zich in EEN grote Kerstkribbe waar op humoristische wijze een eigen Kerstverhaal zal worden verteld en gespeeld en waar tal van vereniging(Kerst)sterren hun opwachting zullen maken om op hun eigen manier het Kerstfeest te komen vieren.

Tot ziens dus op zondag 27 december a.s. en hopen u in grote getallen te mogen begroeten.

Hennie Schovers.
Secretaris Supportersclub.