Reusen Administratie- & Belastingadviseurs is Sponsor van de Week

07-12-2015

De s.v. Grol heeft een groot aantal sponsoren. Deze maken het mede mogelijk dat we als vereniging onze leden een prachtige sportaccommodatie kunnen aanbieden, evenals een goede begeleiding en opleiding, dat alles goed georganiseerd is tijdens de trainingsavonden en wedstrijddagen en we daarnaast ook nog eens diverse sociale activiteiten kunnen organiseren. Om deze sponsoren, groot en klein, extra in de schijnwerpers te zetten en te bedanken hebben we dit seizoen ook weer het item "Sponsor van de week".

Deze week is sponsor van de week: Reusen Administratie- & Belastingadviseurs. Een sponsor die al jaren lang de s.v. Grol op meerdere fronten steunt.

Aan het woord: Stef Reusen

Wat sponsort Reusen Administratie- & Belastingadviseurs bij de s.v. Grol?

Wij sponsoren een Reclamebord op het Hoofdveld, een Advertentie in het clubblad en zijn sponsor bij het Internationale Marveldtoernooi.

Wat doet Reusen Administratie- & Belastingadviseurs?

Een groeiend aantal ondernemers en particulieren snakt naar een administratief en fiscaal dienstverlener waar persoonlijke aandacht voorop staat en kwaliteit vanzelfsprekend is. Een kantoor dat maatwerk levert, gunstige tarieven hanteert en met beide benen op de grond staat.

Reusen administratie- & belastingadviseurs in Groenlo is zo’n kantoor. We zijn al meer dan een halve eeuw een betrouwbare en gewaardeerde partner van het midden- en klein bedrijf, de agrarisch ondernemer en particulier. We zijn thuis in uw branche en kunnen u gericht adviseren over ontwikkelingen die spelen en gaan spelen.

Wat is de binding van het bedrijf of je zelf met de s.v. Grol?

Zoon Pieter speelt momenteel in de B-klasse.

Waarom sponsor je de s.v. Grol?

Zoon Pieter voetbalt bij de s.v. Grol en de s.v. Grol is een maatschappelijk breed gedragen vereniging.

Heb je een speciale herinnering aan de s.v. Grol?

Bij de wedstrijd Grol - Ajax in 1993 in luchtballon opgelaten.

Heb je nog suggesties of tips voor de s.v. Grol?

Het conctact en de communicatie met de sponsoren goed blijven bewaken.

Contactgegevens:

Website: www.reusen.com