Update Handboek s.v. Grol beschikbaar

30-12-2015

De s.v. Grol is een grote en complexe vereniging. Het bestuur heeft daarom in 1997 besloten om de organisatie en de plannen van de vereniging op te schrijven in een beleidsplan. Dit beleidsplan is in 2005 herzien en in 2013 omgevormd tot een handboek.

Er is besloten om hiervan een update te publiceren voor de periode 2016 t/m 2018. De update is op de website te vinden onder het menu bij Documenten of via de button Handboek aan de rechterkant van de startpagina.

In het Handboek s.v. Grol 2016 - 2018 is allerlei informatie over de club terug te vinden zoals: beleidsplan, organisatie, overzicht besturen en commissies, taken en verantwoordelijkheden, diverse reglementen en afspraken.

Neem een kijkje via de volgende link: handboek s.v. Grol.

Mocht je meer informatie willen over een specifiek onderwerp, stuur dan een e-mail naar info@svgrol.nl