Carnavalsavond s.v. Grol

29-01-2016

Traditiegetrouw vindt er op de woensdag voor het carnavalsweekend weer de carnavalsavond bij de s.v. Grol plaats. Prins Michaël en Adjudant Christof brengen dan een bezoek aan de wagenbouwers van de s.v. Grol. Dit jaar is dat de groep KZN, Kameraden zonder Naam, met daarin diverse Grolleden. KZN zal mede namens de s.v. Grol aan de optocht deelnemen. Ook de kegelclub UTO (Uit Tegenweer Ontstaan) is deze avond weer van de partij. Sinds een aantal jaren zijn zij medegastheer en leveren ze een mooie bijdrage aan het programma. De Prins en Adjudant worden vergezeld door 2e Jeugdprins Fons Koldeweij en zijn adjudant Leo Koldeweij en de Raad van Elf . Fons is vrijwilliger bij de woensdaggroep. Een grote afvaardiging wordt hiervan verwacht. Het belooft een zeer gezellige avond te worden met diverse ludieke toespraken en muziek. De avond begint rond 21 uur. Grolleden zijn van harte uitgenodigd. Kledingsuggestie: carnaval.

Alaaf!