Word scheidsrechter bij s.v. Grol!

15-03-2016

Altijd al belangrijk willen zijn op het veld? Word scheidsrechter bij s.v. Grol!

En geef je op voor de cursus!

Bij s.v. Grol worden al jarenlang elk weekend vele wedstrijden met veel inzet en plezier gespeeld. Wij hebben daarvoor een heel goede accommodatie, wij hebben prima spelers die gedreven hun spelletje op de groene mat leggen, we hebben over het algemeen voldoende enthousiaste trainers en leiders, maar er is één heel belangrijke groep mensen, waarvan het aantal dalende is. Indien we hieraan niets doen, zal dit er toe leiden, dat er op termijn geen wedstrijden meer gespeeld kunnen worden.

Wie zijn dan die belangrijke mensen die niet gemist kunnen worden? Dat zijn natuurlijk de scheidsrechters, die het voetbalspelletje in goede banen houden en er op toezien, dat het er fair en met respect aan toe gaat op onze velden. Op dit moment kunnen we het met ons huidige scheidsrechter bestand niet meer rond krijgen, dat er elke zaterdag of zondag iemand is om een wedstrijd te fluiten. Maar we moeten echt versterking hebben van nieuwe mannen en vrouwen!

Natuurlijk zijn wij blij dat we elk seizoen weer een groot aantal vrijwilligers hebben voor de begeleiding van onze voetbalteams. We moeten echter ook op het gebied van het fluiten van wedstrijden een dringend beroep op jullie doen. Wij willen alle s.v. Grol-leden die er voor voelen om regelmatig een wedstrijd te leiden een verkorte scheidsrechters cursus aanbieden, om je vertrouwt te maken met de beginselen, zodat je al na korte tijd voetbalwedstrijden kan gaan fluiten en daarmee voor velen voetbalplezier kunt bieden.

Deze regionale scheidsrechters cursus zal later dit jaar plaatsvinden op de accommodatie van Longa’30, waar ook aspirant-scheidsrechters van buurtverenigingen kunnen aansluiten. Het betreft een praktische cursus junior/senior scheidsrechter  van 4 avonden Wij willen jullie dringend vragen om je op te geven, zodat het voetbal bij sv Grol op alle niveaus kan blijven doorgaan.

Nadere informatie is te verkrijgen coördinator Arbitrage zaken Jos Froeling. Je opgave kun je doen door een kort mailtje te sturen naar josfroeling@kpnplanet graag vóór 31 maart. De cursusdata zullen aan de hand van de opgaves worden vastgesteld en bekendgemaakt.

Het sv Grol-bestuur rekent op jullie welwillende medewerking!